středa 12. ledna 2011

Unbekannt Liebe Díl 6.

Unbekannt Liebe - story by Saya-Mi
Díl 6.

Tom:
Zachvěju se, když mi bříšky prstů přejede po krku. Co to dělá? Naskočí mi husina a začnu trhaně dýchat ve chvíli, kdy mi přes tepnu přejede jazykem a dýchne na mě. Znovu se zachvěju.
Je to…dobrý. Moc dobrý! Sakra! Vždyť to dělá můj bratr! Stop. Tohle nejde.
Rychle se otočím na záda.
"Stop! Tohle nejde."
"Ale proč?" Prstem jede přesně podle výstřihu mého trička. Zhluboka se nadechnu, chytnu ho za ruku a odstrčím ji.
"Protože…jsi můj brtar." Vydechnu.

Bill:
"Ale líbí se ti to!"
"Awwwwww!" Zakňučí.
"Copak?" Provokuju.
"Ale nic…" Zvedne se z postele, přejde ke dveřím, ještě se na mě podívá a rychle vyjde z pokoje. Já se jen ušklíbnu. Stejně se mu to líbilo.
Zabořím zase hlavu do polštáře, stočím se do klubíčka a zavřu oči. Spokojeně se při tom usmívám a pomalu usínám.

Tom:
"Copak?" Provokuje mě.
"Ale nic…" Už to nevydržím a prostě z pokoje uteču.
Dojdu do koupelny, do dlaní naberu studenou vodu a opláchnu si obličej. Co to jako mělo bejt? Jak to z jeho strany, tak to z mé strany?
I když…teď mě víc zajímá, proč na to moje tělo reagovalo tak, jak reagovalo? Bylo to příjemný a…podívám se dolů. Bylo to více než příjemný, bylo to…vzrušující…
Ale tohle by mě vzrušovat nemělo. Alespoň ne od tohohle člověka!
Ale dotyky to byly cílený. A nejhorší na tom je, že to byly dotyky od kluka…i když svým vzhledem nemá daleko k holce… Ušklíbnu se. A to má být mí dvojče?
Znovu kouknu dolů. Ještě že mám oblečení velkosti…stanu? Tak nějak. Znovu si naberu do dlaní vodu a opláchnu si obličej. Vypnu vodu, kouknu do zrcadla, trochu si upravím dredy a jdu zpět do pokoje.
Potichu otevřu dveře a vejdu. Kouknu na postel a vidím Billa stočeného v klubíčku se zavřenýma očima, jak tiše oddechuje. Vypadá roztomile, jen nechápu, jak teď může spát…po tom, co…ehm…zkoušel… Bohužel s výsledkem…opravdu dokonale postaveného stanu. Ví asi dost dobře, co dělat. Ještě se nestalo, že by mě jen takový…lehký dotyky vzrušily.

Bill:
Probouzím se. Otevřu oči a rozhlídnu se kolem sebe. Když vidím Toma sedět u stolu, hned si vzpomenu, co jsme…ehm, jsem dělal. Ale co, že. Mám nedostatek sexu, v noci jsem spal a neužíval si…
Kolik je asi hodin? Já jen, že by sem se po někom poohlídl… Posadím se na posteli.
"Hej" Tome! Kolik je hodin?"
"Půl jedné."
"Oh kurva! A kde je tady nějakej dobrej klub?"
"Gildstrasse."
"Kdy otvíraj?"
"V sedm večer."
"Awwww! Až?" Frustrovaně zakňučím.
"Jo." Udržuje si neutrální výraz, nebo ho to vážně nezajímá.
"Kurva!"
"Copak?" Ptá se se zájmem.
"Ale nic!" Příkře ho odbydu.
"Nic? Vážně?" Ušklíbne se.
"Vážně."
"Jak myslíš…" Pokrčí rameny a dál si něco píše.
Vstanu, dojdu k němu a nakouknu mu přes rameno.
"Grafity?" Ptám se mírně znechuceně, i když se to při jeho stylu dalo čekat.
"Něco proti?"
"Ne."
"To je dobře." Ušklíbne se.

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...