čtvrtek 30. prosince 2010

Saya-Mi v Ostravě = omluva...

Jelikož a protože...jsem v Ostravě, mám ´trošku hoší´ přístup k PC *omlouvá se* A tak mi prosím promiňte, že se tu objevuje jen Miluju tě...ale kdo jsi? protože tahle povídka je hodně předepsaná a přednastavená. A Unbekannt Liebe...no...už mám koro dopsanej i 5. díl...zbývá jen přepsat do wordu...a v tom je ten háček... jak říkám: notebook nemám a tady k PC moc nemůžu, protože malej bratránek pak chce taky... Teď se pokusím přepsat alespoň ten 3.díl kvůliformátu a pak ho sem zkopíruju...do hodiny bych to snad mohla zvládnout. =). A k té Ostravě...TRA-LA-LA!!! Miluju Ostravu!!! Jsem tady šťastná!!! A teď zase trochu mimo...Psala jsem do popcornu s prosbou o plakát Alice Nine a jak to dopadlo? Psala jsem skoro před dvouma měsícema a ono hovno... =(.                               Zatím Tschüss! Saya

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...