sobota 25. prosince 2010

Nějaký manga, anime...a Death Note yaoi???



Zase nuda, sluchátka vypověděli funkci - díky mě XD - takže na Humanoid City Live (Tra-la-la, tra-la-la, tra-la-la, Humanoid City jsem dostala) se nedokoukám, Vandalize (Tra-la-loa, tra-la-la, tra-la-la, Alice Nine - Vandalize jsem dostala) si taky neposlechnu...tak jsem tak prolízala net...a hledala na googlu nějaký pěkný manga obrázky...až jsem našla XD. Krom toho jsem našla online v češtině zajímavý manga komixy...a začala jsem číst... Zaujala mě XxxHolic...tak jdu na to (zní divně XD) ale ještě sem nějaký ty obrázky dám...
...
dál pod perexem

tohle je ae vážně nádherný...
...
můj nej anime, nej manga, nej film...Death Note
DN
..
...
nemám moc ráda takový ty přeslazený...ale tohle je pěkný...
..
takový...romantický...
...
pěkný tričko XD
...
hmmm
juuu
...
zase Death Note...
...dn
...
...
...
hih
Vánoční dárek XD
..
...
..
Death Note yaoi? Juuuu =))
dn jaoi?
dn jaoi?
dn jaoi?
dn yaoi?
dnyaoi?
dn yaoi?
..
miluju kimona...
..
to chci...
...
..
gothic lolita
hih
..

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...