úterý 30. listopadu 2010

Miluju tě...ale kdo jsi?I. Díl 3.

Jedna vyjímka v úterý...

Autors: Saya & Spook Bree
Bill - Saya
Tom - Spook Bree

Bill: "Kdybys věděl kolikrát jsem se už musel stěhovat...někdy jsem byl ve škole 2 týdny, někdy tři měsíce. Teď chci být tady a zůstat s tebou, ale bojím se, že tu budu pár týdnů a budu muset pryč."
Tom: "Bille...nemysli na to. Mysli na teď né na budoucnost." usměji se na tebe a políbí tě
Bill: Polibek ti oplatím. "Pokusím se..." řeknu a obejmu tě.
Tom: Přitisknu si tě k sobě. "Kde bydlíš?"
Bill: "Kreutzberg 32" odpovím ti.
Tom: "Co?" okuknu na tebe "Kde přesně?"
Bill: "Bytovky na Kreutzbergu číslo 32"
Tom: "Bille, já jsem v bytovce číslo 33. Jsme sousedi." usměji se a políbím ho
Bill: "Jééé!" vyjeknu a zatleskám si. Polibek ti opětuju.
Tom: Usmívám se "Jsi roztomilej."
Bill: Taky se usměju a podívám se ti do očí. Zamotá se mi hlava a musím se tě chytit abych nespadl.
Tom: "Bille! Jsi v pořádku?" koukám na tebe starostlivě a obejmu tě
Bill: "Myslím že ne..." řeknu vážně.

Tom: Posadím tě na parpet a koukám na tebe. Mám strach
Bill: Musím se usmát. "Jsem vážně nemocný... láskou." řeknu.)
Tom: "Dobrej vtip." koukám na tebe zaraženě
Bill: "To není vtip...to je pravda. Zamotala se mi z tebe hlava." řeknu tiše.
Tom: "Bille...Ty jsi nemocný?" koukám na tebe jako hromádka neštěstí
Bill: "Tomi...láskou." Usměju se. "Tváříš se jako bych umíral a jestli se tak budeš tvářit ještě chvíli, tak vážně umřu. Nechci abys byl smutný."
Tom: Oddychnu si "Bille...tohle mi nedělej." usměji se šťastně a přitisknu si tě k sobě
Bill: Obejmu tě. "Tak půjdeme? Za chvilku je tady uklizečka..."
Tom: "Měli bysme." usměji se a sundám tě z parapetu
Bill: Vezmu si tašku a u dveří na tebe počkám.
Tom: Hodím si brašnu přez ramena a otevřu ti dveře
Bill: Vyjdu ven, počkám, až vyjdeš taky a chytnu tě za ruku.
Tom: Propletu naše prsty a jduk hlavním dveřím
Bill: Skoro se vznáším štěstím a usmívám se.
SpookBree - Katka ‎(13.11.2010 14:40):
Tom: Culím se a nohou rozrazím hlavní dveře. Uhodí mě sluníčko do očí.
Bill: Musím zamrkat. To slunce je ještě dost silný.
Tom: Usměji se. "Co budeme dělat?"
Bill: "Nevím, ale asi by jsme měli jít domů. Přece jen, jsem tu první den a mamka bude mít strach." 
Tom: "Máš pravdu." usměji se
Bill: Taky se usměju a pomalu vyjdeme.
Tom: Je fajn že se můžeme rozdělit až u našich domů. Ale ani to se mi nelíbí
Bill: Nechci se rozdělit. "Třeba když řeknu mamace, že budu jen vedle...budeme moct být spolu." Usměju se.
Tom: Rozzářím se "Dobře...mámtu poškat?"
Bill: Zase si musím zatleskat. "Jo, prosím počkej." Usměju se a odemknu dveře.
Tom: Přikývnu. Koukám jak za tebou zaklapnou dveře a opřu se o zeď
Bill: Zavřu za sebou dveře a jdu do kuchyně. Voní tu jídlo ale já vůbec nemám hlad...chci být jen s Tomem. "Ahoj mami..." Začnu pomalinku, jak už mám ověřeno že tohle funguje, když něco chci. "Mohl bych být vedle s...kamarádem?" zeptám se.
Mamka: "Billí ahoj. S kamrádem? To jsem ráda. Můžeš." usměji se "A nemáš hlad?"
Bill: "Ani ne. Tak já půjdu!" Vyjeknu a šťastně se usměju. Odhodím tašku a vyběhnu ze dveří.
Tom: Stojím tam. Mám chuť si zapálit. Myslím že tu Bill nebude hned. Vyráhnu jednu bílou tyčinku a strčím si ji do pusy, podržím jí nad zapalovačem a vtáhnu kouř
Bill: Vybjehnu z domu a chvíli mi trvá než se zorientuju. Otočím se a ucítím cigarety. "Ty kouříš?" zeptám se.
Tom: Rychle ji odhodím "Ehm...ty už jsi tady?" usměji se
Bill: "Jo, jsi překvapenej?" usměju se. "A neodpověděl si mi na otázku." podívám se na tebe vyčítavě.
Tom: "No jo.." kouknu na tebe a čekám na tvou reakci.
Bill: "To je v pohodě. A teď ta druhá otázka." usměju se.
Tom: "Copak?" usměji se na tebe. A přistoupím k tobě
Bill: "No, čekám odpověď na otázku, jestli si mě nečekal tak brzo." přitisknu se k tobě a obejmu tě.
Tom: "Nevím..." šeptnu ti do ouška a líbnu tě do vlasů
Boll: Mám pocit, že se vznáším, i když...odpvěď nevím mě trošku zarazila.
Tom: Hladím tě po zádech "Pujdeme? Ta babka mě dost rozčiluje." zamručí směrem k nějakj starší paní jak na nás opovrhavě kouká
Bill: "Jo, půjdeme." Usměju se na tebe a t babu zabiju pohledem.
Tom: Propeltu s twbou prsty. Popojdeme k druhé bytovce a otevřu ti vstupní dveře
Bill: Vejdu dovnitř, počkám až zavřeš a otřu se ti o rty.
Tom: Další zvědavý pohled člověka. Souseda. Otevřu dveře od bytu a vtáhnu tě dovnitř
Bill: "Přitisknu se k tobě. Potřebuju tě cítit, potřebuju objetí.
Tom: Přitazím tě na zeď a začnu tě líbat
Bill: Obejmu tě a líbání ti oplácím.
Tom: "Bille." vzachnu ti naddženě do úst a dál tě líbám
Bill: "Tomi..." zakňučím. Uvidím jak si to zakňučení vyložíš.
Tom:"Copak?" usměji se
Bill: "Co asi?" zopakuju stejnou otázku jako ve škole.
Tom: Začnu tě líbat a tlačím tě chodbičkou ke dveřím svého pokoje
Bill: Pomalu se někam přesouváme. Tuším, že do tvého pokoje.
Tom: Rozrazím nohou dveře a tlačím tě k posteli.
Bill: Mé instinkty v tomhle směru nezklamaly. Dojdeme k posteli.
Tom:Shodím tě na postel a usměji se na tebe. Obkročmo si na tebe sednu
Bill: Tohle jsem čekal. Nátáhnu se pro polibek.
Tom: Líbám tě "Bille?" zasténám ti do pusy
Bill: "No?" Pousměju se a dál ti polibky oplácím.
Tom: "Chci to..." zakňučím ti do rtů nadrženě. Vjedu ti ručkou pod tričko
Bill: Usměju se a přitáhnu si tě tak, že tě donutím lehnout si na mně.
Tom: "Billi...chci tě v sobě..." šptnu ti do úst
Bill: Tak teď mě dostal. "Vážně?" Zeptám se.
Tom: Chtivě přikývnu "Chci tě cítit hluboko v sobě."
Bill: "No dobře." Přetočím tě pod sebe a začnu ti vyhrnovat tričko.
Tom: Mám malinko strach ale vím že to chci " Hladím tě a začnu ti vyhrnovat tričko
Bill: "A máš lubrikáč?" Nechci ti nijak ublížit.
Tom: "Ne... Ale nevadí." usměji se na tebe a stáhnu ti tričko
Bill: "Vážně?" Si si tím jistej?" musím se zeptat i přesto, že bych se na ty otázky nejradši vykašlal.
Tom: Chtivě tě políbím. Snad ti to jako to že po tobě toužím stačí
Bill: Jak myslíš... Usměju se a začnu ti rozepínat pásek.
Tom: Usmívám se a celého tě hladím
Bill: Pomalu ti stáhnu kalhoty a hladím tě po bříšku.
Tom: Začnu ti rozepínat pásek
Bill: Nadzvednu se na kolena, aby si mi mohl stáhnout kalhoty.
Tom:Odhodím je pryč
Bill: Dosednu přímo do tvého klína...cítím tvoje vzrušení.
Tom: "Bille...já chci abys mě ojel..." zašeptám ti do ouška naddženě
Bill: "Dobře...nadzvedni se ať ti můžu stáhnout kalhoty." sám se opřu o kolena.
Tom: Rychle ti pomáhám a přitom tě líbám
Bill: Stáhnu ti kalhoty i s boxerkami a odhodím je někam pryč.
Tom: Usměji se na tebe a dál tě líbám
Bill: Už mám jen poslední kousek oblečení, líbám tě a hladím.
Tom: Všude tě hladím a přitom tě líbám. Ucítím tvé boxerky. Zakboním se a začnu ti je stahovat
Bill: Stahuješ mi boxerky tak ti trošku pomůžu a nepřestávám tě hladit a líbat.
Tom: rychle ti je stáhnu a líbám tě na krku
Bill: Stisknu to zadeček a přesunu své polibky na tvoji krční tepnu.
SpookBree - Katka ‎(14.11.2010 20:30):
Tom: Zavzdychám...jsem na to místečko velmi citlivý. hladím tě ve vlasech a po šíji
Bill: Líbí se ti to...to mě povzbudí a začnu ti opatrně skousávat kůži a ošetřovat polibky.
Tom: Zakloním hlavičku abys měl lepší přístup k mému krčku a vzdychám. Tisknu ti zadeček
Bill: Pomalu přejedu prstem přes tvůj vstup a začnu ti sát kůži na krku.
Tom: Oboje mě vzruší. A to hrozně moc. Zavzdychám a hladím tě ve vlasech
Bill: Opatrně vsunu jeden prst a políbím tě na rty.
Tom: Zavzdychám ti do úst a jezdím ti rukama po zádech
Bill: Prstem v tobě zahýbu a pohladím tě po bříšku.
Tom: "Bille..."zavzdychám tvé jméno. Líbám tě na tváře a na rty. Malými motýlími polibky
Bill: Opatrně vsunu druhý prst a něžně zajmu tvé rty.
Tom: Zavzdychám ti do úst a nechám se líbat. Jsem ti oddaný.
Bill: Dál tě líbám a zahýbu prsty.
Tom: "Um..." zavzdychám ti hlasitěji do úst. Hladím tě ve vlasech a po zádech a mám slastbě přivřená očka
Bill: Přidám třetí prst a opatrně zahýbu. Zatahám za jeden z tvých dredů.
Tom: Zavzdychám hlasitě a zakloním hlavičku. "Bille...ser na to." zavzdychám naddrženě
Bill: "Dobře..." vyndám prsty a trošku víc ti roztáhnu nohy.
Tom: Zakloním hlavu a čekám
Bill: Otřu se špičkou o tvůj vstup a pomalu zasouvám.
Tom: Zakloním hlavu a vyjeknu. Bolí to. Nikdy jsem to nezkoušel.
Bill: Přestanu a počkám až si zvykneš, mezitím tě líbám
SpookBree - Katka ‎(14.11.2010 21:02):
Tom:"Můžeš..."roztouženě ti zavzdychám do úst
Bill: Pomalu se pohnu dopředu a nepřestávám tě líbat.
Tom: Vzdychám ti do úst a dál tě líbám. Hladím tě ve vlasech.
Bill: Rozpohybuju se trošku rychleji, nepřestávám tě líbat a hladím tě po tvářích.
Tom: Sténám ti do úst a trošku ti tahám za vlasy. Bolí to...Ale zvykám si
Bill: Sténám ale nepřestávám tě líbat.
Tom: Stáhnu se okolo tebe "Bille..." zašeptám ti do úst.
Bill: "Vzdychám a když se stáhneš, táhle zasténám. "Ano Tomi?"
Tom: "Šukej mě." zšeptám ti do úst naddženě a stáhnu se
Bill: Rozpohybuji se rychleji a polibky přemístím na tvé bradavky.
Tom: Sténám a zakloním hlavu "Bille....rychleji"

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...