čtvrtek 25. listopadu 2010

K FF ´Miluju tě...ale kdo jsi?´

Upozorňuji, že ti, co nemají rádi TWC by toto Fan Fiction číst neměli!
A pro ty, kteří se rohodnou to číst - click ´celý článek´:

Na začátku se Bill a Tom neznají. Takže v názvu Miluju tě...ale kdo jsi? je určitý dvojsmysl. Tohle je ale jen jeden z nich...druhý se objeví až časem, a kdo si bude myslet, že ho zná, tak pište do komentů přímo k ´Miluju tě...´. A samozřejmě...já i Spook budeme rády za každý pozitivní i negativní ohlas! A poslední upozornění (bude ´trošku´delší) se týká množství dílů týdně. K tomu můžu říct ´jen´to, že se objeví nanejvíš 2 díly za týden. Z důvodů:
- Píšeme sice skoro denně ale nikdo neví, kdy kdo z nás (především já)  ztratí přístup k PC.
- Čas! Někdy za den stihneme napsat 1/3 dílu, někdy 1 celý a někdy hned 2.
- Zatím máme napsaných asi necelých 10 dílů, ale věřte, že tohle jich bude mít ještě hodně(pár desítek...)!
- Taky záleží na tom, kdy nepůjde net! V zimě je to díky počasí v 570 m.n.m. ještě častěji.
- A když už jsme u té zimi, já miluju lyžování a nejvíc večerní...jenže právě večer většinou píšeme. A kdyby se někdo chtěl zeptet, proč nebudeme psát až se vrátím ze sjezdovky...Vrátím se skoro v 10, budu unavená a další den mám být ve třičtvrtě na 8 ve škole, kde nemám spát na lavici, ale mám vnímat učivo! Proto.
Takže...ČTĚTE A KOMENTUJTE!!!
PS: Ty první 2 díly v jeden den byly vyjímkou!
PS 2: Jsem nemocná, proto teď nesedím ve škole, ale doma. A vlastně bych neměla vůbec sedět u PC - ne s teplotou! XD
PS 3: Venku sněží!!! Loni tady sněžilo už 15. října! XD
PS 4: Díly se budou objevovat ve středu a v pátek!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...