úterý 17. prosince 2013

To něco, co bych asi měla považovat za problém

Tak jo...
dneska jsem se dozvěděla, že se ke mě na blog dostali mí spolužáci a "dobře se nasmáli" a... No, za nijak velkej problém to nepovažuju... Problém by to byl, kdyby se sem dostali lidi ze základky. Takže, narozdíl od Mykeriny, si blog na jinou adresu přesouvat nehodlám (na to jsem si s tím tady dala až moc práce)
a PŘEJU SVÝM SPOLUŽÁKŮM PŘÍJEMNOU ZÁBAVU a děkuju za zvyšování návštěvnosti *ironie*
A když už jsme u toho - víte že zítra píšeme z práva? Byste tady němli sedět a civět do mýho blogu ale jít se učit páč toho není málo =D

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...