neděle 29. prosince 2013

Ehm... nevím, jak to nazvat (a něco vymyslet by trvalo až moc dlouho)

Takže... taková všehochuť...

19. prosinec... já s mobilem u ucha pochodující ve "skleníku" (ze dvou stran prosklená místnost, jako jakási studovna či co) na intru, snažím se znít normálně při lhaní matce - ne, nic velkýho... jen se mi nechtělo 20. do školy na 4 hodiny a tak jsem jí nakecala, že celý 4 hodiny jsou třídnický a že na film se můžu dívat doma a nemusím u toho sedět ve školní lavici - klaplo to a pak nastaly problémy: měla jsem najitej vlak a tak jsem uklidila pokoj, sbalila si, nechala jsem si potvrdit odjezd a šla jsem na MHD, jenže já vůl čekala, že za jednou šesstkou pojede jako obvykle desítka a automaticky jsem teda nastoupila do druhýho busu - že je to chyba jsem zjistila, až když zatočil na konečnou na Dukla, náměstí. Jely totiž dvě šestky za sebou. Tu desítku jsem tedy nestihla a tak jsem se dovlekla i s plnou cestovkou na zastávku Dopravní podnik a počkala si na 24, která měla být v 59 na nádru a mě měl jet v 16:02 rychlík a po něm jsem měla přestupovat na spěšňák, jenže ve městě byla zácpa, já s nervama na pochodu dorazila v 16:05 na nádro a zjistila jsem, že má rychlík zpoždění 20 minut a došlo mi, že tak dlouho na něj spěšňák v Ústí čekat nebude. Tak jsem usoudila, že než abych hodinu a něco mrzla na nádraží v Ústí, kde není topení a každou chvíli tam díky otevření jedněch ze 3, krásně naproti sobě umístěných, dvěří proletí ledovej vzduch a není tam ani informační cedule s příjezdy a odjezdy, počkám si na přímej spěšňák hodinu a půl v Pardubicích, kde je celkem příjemně teplo. A čekala jsem a čekala a čekala... nuda nehorázná a mě docházela baterka v mobilu takže ani sluchátka jsem si vzít nemohla... no, koupila jsem si alespoň čokoládový fornetti, dočkala jsem se, a zhruba ve třičtvrtě na 8 jsem byla doma.
Večer jsem se pak dozvěděla, že mě máma stihla už i objednat na půl 5 odpoledne ke kadeřnici, takže místo toho, abych celej den dělala ročníkovku jsem si udělala palačinky k obědu, koukla na sběratele kostí a došla si ke kadeřnici kam za mnou dorazila máma a cestou zpátky jsme prošli prakticky všechny obchody, který v obci máme tekže domů jsem se dostala někdy před sedmou.

Sobota, 21. prosince. Náááááákupyyy!!! Aneb cesta do Šumperka, nákup dárku pro mě i pro rodiče - sport - já lyžařský rukavice, táta nějaký funkční tričko; dm drogerkie - máma řasenka, já balea hypoalergenní krém na xicht a ph neutrální sprcháč (s tím, že uvidím, co to udělá) - a cesta zpátky, kterou bych popsala jsko "za mlhou tak hustou, že by se dala krájet, leží obec..." xD

Vánoce? No, ty se nesly v duchu ročníkové práce a nervů s prominutím v prdeli a máminýho nadávání,že na tohle se příští rok vykašle, že chce mít jednou klidný Vánoce a ane stát celej den u plotny... (člověk by jí to i věřil, jen kdyby tohle neříkala každej rok...)

25.? Oběd a kecáí u babičky a útěk domů zase hezky k ročníkovce
26. odjezd do Ostravy, zase oběd u babičky a blbnutí s příbuznýma... díky tomu, že nemají net, i chvíle odpočinku a spooousty dílů sběratelů kostí
27. jsem se odpoledne sebrala že pojedu do Poruby zařídit si květnovou praxi v cestovce... stíhala jsem MHDčko jen tak tak, dojela jsem tam, koukla na dvěře a tam cedule 14.12. - 2.1. zavřeno, na netu to neměli! A tak jsem doběhla na MHDčko zpátky a došla k babi, kde už byly další příbuzní, se sestřenkama jsme se vyblbly, sežraly 3 nanukáče xD...
Strejda mi předělal kryt notebooku... on, už se totiž vážně rozpadal...

Pak nákupy - nutně jsem potřebovala nový boty (původně jsem chtěla Steel, ale bylo mi v obchodě řečeno, že značka Steel byla převzata značkou KMM a ta boty, který chci, už se nevyrábí) a softshellový kalhoty na lyže kvůli lyžáku... Takže boty Helly Hansen ze sportisima (koupě roku! ze 4 000 na 1 600!) a softshellky z Decathlonu (značku si nepamatuju, hlavně, že mi jsou!)

No, a 28. u oběda mi bylo oznámeno, že po obědě jedeme domů, i když původně jsme měli jet až v neděli.
Nakonec jsem přibrali do auta ještě tetu a sestřenku a pak jsme cestou oznámili, že se stavujeme ještě u dědy v Opavě (babi s dědou se kdysi rozvedli) a teta málem vyletěla z kůže - s vlastním otcem se už několik let nestýká a teď musela...

No, domů jsme dorazili asi v 8 a já zjistila, že jsem nějaký věci nechala v Ostravě, tak telefon strejdovi, ať mi to dneska doveze až pojede s bratránkem sem...
A teď a po zbytek prosince? Ročníkovka a podnikatelskej projekt. Asi mi rupnou nervy, ale nějak to prostě udělat musím... PPčko mám odevzdat 13. ledna a ročníkovku do 30. ledna...
Měla bych jít teda něco dělat, ale upřímně to v tuhle chvíli vidím spííš na další díl Sběratelů kostí a večer bych mohla začít zase dělat ročníkovku...

No, myslím, že už se asi do ledna neozvu, takže všem přeji pěknýho Silvestra a šťastnej Novej rok... a já mizím =) Tschüss! ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...