čtvrtek 5. září 2013

Ufff... a je to tu zase

Ufff... no, dlouho jsem se tady neukázala... no dobře, ne zas až tak dlouho když počítám přednastavený články...
Ale asi takhle, začala škola - zděšení z rozvrhu a moje věta "Oh god, why?"
CJCR - cizí jazyk v cestovním ruchu (aneb konverzace v aj a s prominutím k hovnu)
ZCR - zeměpis cestovního ruchu
ÚČ - účetnictví
PR - praxe
TCR - technika cestovního ruchu
MR - marketing
ON - občanka (prakticky o ničem)
EK - ekonomika (alespoň jedna celkem fajn hodina)
PP - podnikatelský projekt (aneb vymyslete si, že si zakládáte cestovní kancelář, agenturu, infocentrum, hotel nebo tak něco a musíte k tomu mít všechny náležitosti včetně práv a tak...)
PV - právo
CITY - City&Guilds příprava na zkoušky B2 z angličtiny
...a to jsme prosím škola cestovního ruchu s oborem managment cestovního ruchu...
...a upřímně, většina věcí je o ničem a jak jsem se na začátku roku do školy těšila s tím, že už se alespoň nebudu doma nudit, tak faktem je, že už v úterý jsem při prvních hodinách usínala.

A intr... no co bych k tomu řekla... Zbavila jsem se ježibaby paní H. a přestěhovala jsem se o dvě patra níž. Mám fajn spolubydlící, večer padáme vždycky v záchvatech smíchu a chodíme spát okolo půlnoci a díky tomu, jakej děláme rámus nám každou chvíli mlátěj z vedlejšího pokoje do stěny xD Jinak, dostaly jsme wifi jakože v ceně ubytování (takže ho samozřejmě o 200 zdražili) a měla jít už od 1. ale nejde ještě dneska... jediná funkční je dole na vrátnici a díky tomu, že jsem v prvním patře tak to dosáhne na chodbu na gauč u schodů, ale napojit se tady je skoro nemožný (přetížená), takže jsme tady došly k názoru, že budeme požadovat vrácení peněz...
No a jako poslední - připadám si od včerejška jak chovanec nějakýho ústavu. Proč? Pro tohle:
na jednu stranu chápu, že za nás maj zodpovědnost, ale fakt je, že vězni v americe ve vězení s menší ostrahou maj větší volnost, než my.

Tak... to by bylo pro teď asi... vlastně ne, všechno by to nebylo xD
Ještě strašně důležitá informace xD - zítra jdu za ředitelkou školy podat si žádost o možnost odchodu z poslední hodiny o 10 minut dřív každej pátek. Normálně bych to poslala po třídním, ale u mě je to strašně složitý - spoj do zábřeha jede sice i o hodinu později, ale tak dlouho tam na mě táta čekat nebude a kdyby nečekal, tak bych se pak neměla jak dostat těch zbývajících 30km domů a nějak nevim, jak to sformulovat na papír, tak za ní jdu osobně =D

Tak, to už by snad bylo všechno xD No teď jdu na TWC blog, takže zatím tschüss... Saya ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...