středa 31. srpna 2011

Intr

Takže... Teď pro vás mám špatnou zprávu...
Nepodařilo se mi mámu ukecat na notebook takže se tu až do pátku budou objevovat jen přednastavené články a pak od pondělak do středy taky - to bude adapťák.
Notebook ale potřebovat do dvou týdnů budu takže nijaká větší neaktivita blogu nehrozí... Tak snad to přežiju *děkuje za mobilní internet* s tím, že nebudu moc psát články a komentovat ale na vaše blogy se dostanu - pokud tam nemáte od 18 protože to mi nejde na mobilu odkliknout...
Jáí teď mám ale spíš vážný obavy abych v pátek zvládla cestu vlakem z Pardubic až sem... Jaksi mi ty přestupy dělaj starost...
No, teď is jdu dobalit poslední věci a pak se tady možná ještě ukážu... ale silně o tom pochybuju protože po 3h vyrážíme (doufám, že na intru nechytnu žádný nány na pokoji)
Tak zatí Tschüss...
Saya ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...