pátek 16. srpna 2013

8 let od Durch den Monsun a trocha upřímnostii k tomu

Jsem teď znechucená ze všeho okolo dvojčat, ale potřebuju to napsat...
Doteď jsem si myslela, že "Tokio Hotel" se rozumí čtyři členové, ale teď... vypadá to, jako když už Géčka nejsou součástí skupiny... Jsou?
A co trocha upřímnosti? Myslím, že všichni víme, že nemůžeme vyhrát Meet&Greet... Nikdo nemůže! A proč jen jeden "alien", který by teoreticky vyhrál, uslyší "preview" jedné písničky? Proč ne my všichni, TH fanoušci?
...Jdu spát, protože je mi z toho špatně. (a omlouvám se za moji gramatiku - myslím, že jsou tam chyby, ale nemyslím, že jsem teď schopná o udělat líp)

I´m disgusted of all around twins right now, but I need to write this...
Until now I tought that "Tokio Hotel" means four members, but now... it look like G´s aren´t part of the band yet... Aren´t they?
And what about little honesty? I think we know that we can´t win M&G... No1 can win! And why just one "alien", who could theoretically win, will listen to !PREVIEW! of one song? Why not all of us, THs fans?
...I´m going to sleep cause of I´m sick of it. (and sorry for my grammar - I think there are some mistakes, but I don´t feel like I am able to do it better at the moment)

tak... to je mé vyjádření! Áno, jsem v ráži, ale tak kdo by ne? Možná si to trochu moc beru, ale přijde mi to celý okolo nich teď divný a opravdu mě to až znechucuje...

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...