středa 29. června 2011

Beyond This World

Takže... Včera večer jsem si tak sedla...a seděla jsem dvě hodiny xD Předtím jsem celé odpoledne poslouchal Beyond This World od Dreams Not Reality a dělala překlad toho na karaoketexty a... Co z toho vzniklo? Jednodílka O.o Dokonce jsem dneska našla odvahu a dala to přečíst mojí češtinářce - vzhledem k tomu, že to vlastně není až tak twincestní...žadnej sex atd... tak to bylo dobrý - a dostala jsem pochvalu xD takže tady to máte...
PS: Text písně je bez jakékoli změny (přesně jak to je v překladu i beze změny skloňování atd.) vyznačen - respektive kurzívou a podtržen... Nevím, jestli to bude dost srozumitelný...možná trochu zamotaný...
Tak si to užijte - perex -

Nemyslím si, že se ta hudba bude líbit všem... Je to opravdu Euro Visual...
Beyond This World - v překladu "Mimo tento svět

Beyond This World
Bráško... Kdybys tak věděl... Ty vlastně víš...
Víš, že jen další den bojujeme o přežití ve světě showbusinessu. Víš, že když my trávíme čas na podiu a před kamerami, něco jiného se děje po celý den tam venku. Děti si kupují zmrzlinu, zamilovaní se drží za ruce a líbají se...
Tak vezmi mě za ruku, půvabný anděli, neboj se. Jedna zmrzlina snad bulváru nebude stát za milion fotek z různých úhlů, tak pojď, jdeme si nějakou koupit. Neexistuje strach z ponížení dosahující ceny svobody. Jak zde stojím a poslouchám své myšlenky, blednoucí vzpomínky na dětství, kdy jsme bezstarostně běhali po zahradě a na zmrzlinu jsme chodili s mamkou a Gordonem se plazí mou hlavou.
Mírný vítr neustále proplouvá tvými jemnými černými vlasy když stojíš vedle mě, na balkoně jednoho z nejdražších hotelů ve městě. Možná to je čas pro nás, být jako jeden... Jako jeden být můžeme, ale jeden člověk, jedna osoba být nikdy nemůžeme... Nemůžu totiž milovat sám sebe, když celým svým srdcem miluji tebe. Nedokázal bych říct ´Nikdy pro tebe neztratím svou hrdost a nenechám tě potopit mě´, protože kdyby ti to mělo pomoct, jsem ochotný pro tebe i zemřít.
Před tím, než na nás dopadne déšť, dám ti svou mikinu abys neprochladl.
Před naším hudebním šílenstvím, vedoucím díky fanouškům tak daleko, jsme se zatím nedokázali skrýt.
Před tím, než ztratíme kontrolu a necháme všechno za sebou, se budeme profesionálně usmívat a hrát si na šťastné hvězdičky, budeme si užívat ´lásky´ fanoušků, která už dlouho nepotrvá...
Ale teď není čas přemýšlet o minulosti. Už mě nech dostat se do tvého srdce jinak, než jak mě tam máš doteď uloženého...
Noříme se do modra podvečerní oblohy...
Mimo tento svět je to tak krásně šílené...
Zanedlouho budeme utíkat z tohoto města a žít na ulicích stejně jako děti, o kterých zpíváš v jedné z našich písniček.
Necháme za sebou všechny noční můry a bolest... Nebo alespoň ty je necháš, já si je nejspíš ponesu s sebou do smrti.
Zhluboka se nadechneme a ponoříme se do nového začátku... Doufám, že bude konečně šťastný.
Já budu jen dál snít o tom, že budu tvůj pán a ty budeš mým milencem...
Teď běžíme bouří a snažíme se utéci před temnotou krvácející uvnitř... Před davy lidí, snažících se nás strhnout zpět...
Před tím, než na nás dopadne déšť, skryji tě vlastním tělem...
Před naším vlastním šílenstvím vedoucím daleko se budeme snažit ukrýt...
Budeme se snažit udělat poslední rozumné věci před tím, než ztratíme kontrolu a necháme všechno za sebou...
Není čas přemýšlet o minulosti - ta je teď vzdálená.
Tak už mě nech dostat se do tvého srdce, ať ho můžu ochránit...
Noříme se do modra právě přicházejícího nového dne...
Mimo tento svět je to tak krásně šílené...
Jsme těmi, kteří změní tento svět? Vypadá to tak...
Myslíte si, že jsme jiní? Ano, ale teď my měníme svět! Ne svět nás!
Jestli-že patříme k sobě, pak je čas to dokázat... Teď je řada na tobě... Dokaž mi to, prosím...
Běžíme bouří dokud světlo oslepuje náš pohled... Tedy běžíme naprostou tmou...
Před tím, než na nás dopadne déšť, postavím ti dům snů, aby ses v něm mohl kdykoliv skrýt...
Před naším šílenstvím vedoucím daleko už se nebudeme muset krýt...
Už nebudeme dělat nic před tím, než ztratíme kontrolu a necháme všechno za sebou.
Nebudu říkat, že už není čas přemýšlet o minulosti... Naopak. Čas tady nehraje roli... Můžeme vzpomínat na šťastné i bolestné chvilky a porovnávat je s tímto světem, kde je všechno možné.
Nebudu říkat ´Už nech mě dostat se do tvého srdce´, protože vím, že už v něm navždy jsem...
Noříme se do modra, protože to chceme. Právě teď ti chci ukázat vzdálené hvězdy...
Už neříkám, že mimo tento svět je to tak šílené... Teď říkám, že šílený jsem já, protože tě bezmezně miluji... Bille... Můj malý bráško.


Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...